Tisdag!

Tjo!
Idag har jag varit på skolan!
Ikväll har jag varit och tränat lite med Jonna och Ida på Friskis & Svettis (ps. Inte alls bra och träna när man är förkyld! Blir bara värre!) Och sen gick vi upp till skolan för vi hade föräldrarmiddag! :D
Menyn var:
- Välkomstdrink - Kryddig juldrink
- Tomatfylld kycklingfilé med quinoa och sallad och vitvinssås.
- Saffranspannacotta med rårörda lingon och kaffe/te
En bra kväll tycker jag! :D
 
När jag kom hem så satte jag mig och kollade på TV med farmor! Sen tog jag och gick ner i tvättstugan och slängde in en maskin tvätt och vek lite tvätt :). Gick upp efter det och plockade ur och i i diskmaskinen!
Nu sitter jag vid datorn och har nyss kollat på dagens avsnitt av julkalendern (nu är det inte många avsnitt kvar!). Undrar vad som händer imorgon??
På torsdag efter skolan, ska jag gå och köpa julklappar :). Skriver imorgonkväll, om jag har tid!
Nu blir det att gå ner i tvättstugan och kolla om tvätten är klar och sen gå och lägga sig! :D
Godnatt & sovgott! Imorgon är det bara 2 dagar kvar av skolan innan jullovet! Skönt! :D
 
 
/Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0