Torsdagkväll! :)

Tjo!
Idag har jag varit på skolan! Dan började med idrott (då jag gjorde mitt träningsprogram) och sen hade vi avslappning :). Skönt! Sen hade vi kärnämnen med Robert! Lunch sen, det var någon slags kebabsoppa (inte så god, men det funkade. Det finns godare soppor!).
Hade taktil efter lunch, skönt var det! :D det är det alltid! Sen hade jag yrkesämnen med Cathrine! Vi fick fortsätta lära oss handmassage :). Dubbelt upp nu med taktil några torsdagar nu! :)
Fikade saffransgrottorna med blåbärssylt efter rasten  som Elina & Felicia hade gjort när jag hade taktil :). Dom var god!
När jag slutade gick jag ner med Felicia till stan (läs: Jag gick ner, inte åkte buss som alltid:)). Stod och väntade Felicias buss, sen gick jag och väntade på min buss :).
När jag kom hem så satte jag mig vid datorn, åt middag som var strips, snitzel och bearnesiesås :). Var gott! Kollade på Mysteriet på Greveholm på datorn efter middagen! :)
Kollade lite på hockeyn också! Modo vann tror jag :). Dom spelade mot Linköping :).
 
Nu ska jag packa inför imorgon, för då efter skolan så ska jag gå på stan några timmar. Sen så ska jag gå till Paradiset och träffa pappa, Tanja & mina småbröder och Tanjas pojke :). Så då ska vi bada och ha roligt där imorgonkväll :).
Men först imorgon blir det skola och skolsyster igen, för att pröva blodtrycket igen! :p
Hoppas att det är bra denna gång också!
 
PS. Vilka har sett Mysteriet på Greveholm - Grevens Återkomst idag? :))
Det har i alla fall jag! Jag undrar vad som händer imorgon?? :)
Vill se det nu!
 
Gud, vilket låångt inlägg det blev :). En stjärna till dom som orkar läsa allt detta :).
 
Uppdaterar imorgonkväll, när jag kommer hem (om det inte blir för sent!)
Nu säger jag godnatt & sovgott :).
 
 
/Linnéa
 
 
 
Saknar sommaren! :) vill verkligen ha sommar nu! Är redan less på det kalla och det oändliga snöandet!! :O det är bara kallt! :O :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0