2012-01-08

Tjo!
Idag vaknade jag klockan 9.30 typ. Hittills idag så har jag suttit mest vid datorn  & duschat & tvättat håret :).
Nu är det bara jag & Marcus hemma, för dom andra är på Pontus hockeymatch i Bjästa. Dom ska spela mot Ramsele :).
Sen ikväll så ska jag klippa mig :D!!

Kanske lägger upp en bild sen på hur det blev!


Imorgon funderar jag på att ta bussen in till stan & gå på stan, för jag måste köpa lite kläder :).
Men jag vet inte än? För det känns tråkigt att gå själv på stan :p.
Om det är någon som vill gå med mig, så är det bara att smsa eller skriva en kommetar här eller skriva på Facebook eller Bilddagboken :) :).


Nu ska jag snart gå ner & plocka ur & i i diskmaskinen & ställa iordning ute i hallen!

Ha en bra söndag, allihopa :D!!


/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0