14 juli 2012

Tjo! 
Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt! Hitills idag har jag suttit vid datorn, slängt in en maskin tvätt :). Ska gå ut och hänga den sen och slänga in en ny maskin tvätt :). 
Sen ikväll kommer Elina och hälsar på! Då ska vi gå och knäppa kort :D.
Får se om vi går till pappa och hälsar på ikväll, och se hur det blev på mitt rum. Efter att pappa har monterat ihop skrivbordet och taklampan som jag köpte på Ikea i måndags :). 
Älskar min taklampa som jag har köpt :). 
Lägger in bilder på hur det blev, kanske ikväll eller imorgon :p?? 
Det är fint väder ute idag också :). 
 
 
Uppdaterar ikväll, om jag har tid? :)
Ha en bra lördag! 
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0