17 juli 2012!

Tjo!
Idag har jag bara varit hemma! Tvättat, duschat och tvättat håret, suttit vid datorn, kollat på TV :). 
Idag var farmor & pappas mormor Helena här och hälsade på och fikade :). 
Sedan gick pappa & jag till Bjästa Boden och köpte gardiner & tyg till stolarna ute i uterummet! Vi gick 1,8 km :). Vi gick och hälsade på Martin också! Och drack kaffe där!
Ikväll gick Pontus och jag på Ica och köpte potatissallad & jag köpte glassen som jag skulle köpa :). Den heter Tasty Bluberry And Vanilia :).
Idag till middag åt vi korv med bröd & mos och potatissallad :). Det var gott! 
Idag smsade Chatrin mig och frågade om jag ville ta en kvällspromenad med henne och hennes hund Björn ikväll :). Och såklart, det ville jag! 
Så jag gick till mamma, före 18.30 och så träffade jag henne och vi gick nog runt hela Bjästa och hon gick och visade mig vägar som jag inte visste fanns! Det var kul :)<3. Det borde vi göra om :). Hennes hund Björn var jättesnäll också! 
Ikväll missade jag Allsång på Skansen, eftersom jag var på kvällspromenad med Chatrin! Men jag får se det någon annan dag istället :). 
Idag har vi också sålt Chryslern!
Sen när jag kom hem så smakade jag min glass som jag hade köpt idag :). Den var jättegod :)!! 
Det var blåbärsglass och vaniljglass med blåbärssås och små hjärtan av vit och ljus choklad :D. Jag rekommenderar den glassen! 
Satte mig sen och kollade på TV en stund med Pontus, det var ett spännande program på Discovery som hette Monsters Inside Me :). Det handlade om människor som hade fått konstiga sjukdomar :p. 
Sen ringde mamma och sa att jag skulle komma dit med pengarna och få mina pengar som jag skulle ha! Så jag gick dit typ 22.30 ikväll! Jag har fått bra motion idag :). Det är bra! 
Har fått tips på många bra vägar idag, man kan gå på här i Bjästa! :) 
Så mer kvällspromenader blir det nog :). 
 
 
Nu ska jag gå och sova, godnatt & sovgott! :)
Uppdaterar imorgon! :)
 
/Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0