21/7 :).

Tjo! 
Idag har jag bara varit hemma! Suttit vid datorn, tagit in tvätt, hängt ut tvätt, kollat på TV & varit på Ica och köpt majs och paprika & kollat efter en present till Elina! Har kommit på en :). 
Jag har även suttit ute i solen ett tag idag & löst korsord! Var skönt!
Vi for inte och bada i Bergom idag, det var för kallt! :p
Ikväll till middag har vi ätit tacos, det var gott! :)
Sen en stund efter att vi hade ätit, så gick vi ut och spelade kubb 2 gånger! Men jag vann ingen gång alls! 
Sen gick jag in och satte mig vid TV:n och kollade på Sommarkrysset! :)
Efter det så satt jag och kollade på Real Steel med papa, Marcus, Linus & Pontus ett tag! Men det här var tredje gången jag såg den! Så efter ett tag gick jag därifrån och satte mig vid datorn! :)
 
 
Uppdaterar imorgon! :)
 
/Linnéa
 
 
Älskar denna bild! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0