Bilder ifrån igårkväll!

Tjo! 
Nu tänker jag lägga in bilder ifrån min & Elinas prommenad runt Bjästa igårkväll :). 
 
 
 
 
1:a bilden: Tagen vid bron över Nätraån!
2:a bilden: Vi satt nere vid Nätraån ett tag :). 
3:e bilden: Nätraån!
4:e bilden: Elina när vi satt nere vid Nätraån!
5:e bilden: Nätraån. 
6:e bilden: Ett träd nere vid Nätraån. 
7:e bilden: En fin bild nere vid Nätraån :). 
8:e bilden: Nätra Kyrka!
9:e bilden: Nätraån! 
10:e bilden: Fin bild :). 
11:e bilden: Vattenfall/fors :). 
12:e bilden: En vik!
13:e bilden: Fin bild!
14:e bilden: Vattenfall/fors :). 
 
 
 
Jag skulle bli glad om ni kommenterade och skrev vad ni tycker om bilderna :). 
Nu ska jag lägga in bilder ifrån när jag var liten!
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0