Blev ändrade planer!

 Tjo!
Det blev ändrade planer! Pappa hade tänkt att vi skulle fara och tälta imorgon, men det blir inget av det för det skulle bli dåligt väder. Men istället så ska vi fara på något hotell, någonstans nere i Södra Sverige!! Han sa att det var 49 mil och 7 km enkelväg dit vi ska fara!
Så blir både spännande & roligt att se vars vi ska fara?? :p
Han sa också att vi ska lägga oss tidigt ikväll och att vi ska vakna tidigt imorgon :p.
Hotellfrukost blir det i alla fall! Mums! Det är det bästa med att bo på hotell! :)
Vi fick en lapp innan middagen idag med vad vi skulle packa och nyss har jag packat klart min resväska, men det fattas lite saker för mig och packa :). 
Jag ska i alla fall ta med min dator & kameran! Så uppdatering på bloggen får vi hoppas att det blir! :):)
 
 
Uppdaterar imorgonkväll, om jag har tid :). 
 
 
/Linnea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0