Elinas party 23 juli!

Tjo! 
Nu tänker jag lägga in bilder ifrån igårkväll när jag var hos Elina på hennes party! :)
 
 
 
1:a bilden: Elinas katt hade fått 3 jättesöta kattungar! 
2:a bilden: Elina var påväg att öppna paketet hon fick av mig :). 
3:e bilden: Elina, min andra kompis som också var där :)  
4:e bilden: Elina öppnar paketen hon fick av Elina :p. 
5:e bilden: Elina fick en liten, lila skål på fot, en Triss-lott, en tuggummipåse & ett doftljus med lukt av ros av mig! Dessutom vann hon 50:- på Triss-lotten som hon skrapade senare på kvällen! 
6:e bilden: Vi gick en kvällspromenad runt Gottne och hittade smultron! Jag hittade ett stort! 
7:e bilden: När vi gick en kvällspromenad runt Gottne :). 
8:e bilden: Elinas hund Edvin! 
9:e bilden: Efterrätten var en jättegod jordgubbstårta :). 
10:e bilden: Min efterrättstallrik!
11:e bilden: Edvin igen!
12:e bilden: Elina knäppte kort på mig och Elina! Jag blev ful! :p
13:e bilden: Edvin!
14:e bilden: När vi såg på en film i husvagnen åt vi godis! 
15:e bilden: Rostade och saltade jordnötter åt vi också! :)
16:e bilden: Lättsaltade chips också! :)
 
 
Nu ska Elina och jag gå på en promenad runt Bjästa, det kommer fler bilder senare ifrån igårkväll :). 
Om en stund ska vi gå på Ica :). Och sen ska vi kolla på Allsång på Skansen! 
Uppdaterar senare, om jag har tid?? :)
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0