Fint väder!

Tjo!
Idag har det varit fint väder ute hela dagen :). 
Idag har jag, pappa & Linus varit i stan. Och bytt in en stor gasoltub till en liten som vi ska ha till grillen, köpt saker till pappas cykel, varit på Willys och köpt fläskfilé och lite annat :). 
Ikväll så prövade vi gasolgrillen och det gick bra! 
Vi åt grillad fläskfilé med benasiesås och strips och potatissallad med smak av vitlök! Såå gott det var!
Jag tror att vi ska se någon film ikväll också! Det blir kanske Treasure Island eller This Means War??
Ikväll har vi också pumpat upp Pontus gummibåt,  badringar :). För att imorgon när det skulle bli fint väder igen så ska vi fara till Salusand & bada :). Det är såå skönt att bada i havet! 
Men innan dess så måste jag till stan och kolla efter en bikini, för jag har min hos mamma och hon är borta! Så måste köpa en ny!! Hoppas att jag hittar en ny och så får jag också bada :D.
 
 
Uppdaterar imorgon!
Ha det så bra tills dess!
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0