Fredag 20 juli!

 Tjo! 
Idag har jag tvättat, hängt tvätt, tagit in tvätt, suttit vid datorn & varit i stan! :)
Idag har jag också duschat & tvättat håret!
Vi for till Varggropen! Pappa, Marcus, Linus & Pontus körde gocart! Men jag fotade istället!
Bilder ser ni längre ner i bloggen!
Sen var vi på Expert, Elgiganten, Coop Forum, Däckfirman! 
Ikväll till middag har vi grillat fläskfilé! Se bilder ifrån ikväll och ifrån stan längre ner i bloggen! 
Sen ikväll såg vi på film! Det blev The Courier! Den var bra! Jag rekommenderar den! :)
Imorgon kanske vi ska fara och bada i Bergom! :)
Förresten, jag längtar tills på måndag, för då ska jag till Elina på party & sova över där tills på tisdag :). Sen ska hon nog följa med mig hem på tisdag & vi ska gå och bada? :p
 
Nu hoppar jag i sängen, godnatt & sovgott! :)
Uppdaterar imorgon!
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0