Hos pappa!

Tjo! 
Nu sitter jag i mitt rum hos pappa! Kom hit typ efter 18.30 ikväll :). 
Nyss har vi kollat på film, Haywire blev det! Den var bra! Fast fattar nästan ingeting av den, jag tycker att den liknade Inception och den fattade jag nästan ingeting av heller! 
Nu sitter jag och dricker apelsinjuice :). Är såå törstig! 
I veckan så vet jag inte alls vad vi ska göra, får väl se?
Har kommit på en sak! Att det är myyycket skönare att sitta vid ett skrivbord när man har en bärbar dator och skriva och spela spel, än att sitta/ligga i sängen :p. 
Det har jag fått gjort 2 veckor när jag har varit hos pappa! Men nu har jag fixat ett skrivbord :). Så nu är jag glad :). Och billigt var det också 149:- på Ikea! :)
Nu snart ska jag gå och sova, godnatt & sovgott! 
 
Uppdaterar imorgon! :)
 
/Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0