IKEA & Birsta :).

Tjo! 
Igår då kom farmor & hämtade mig före klockan 08.00. 
För att vi skulle på Ikea & Birsta :p. 
När vi kom en bit ifrån Bjästa, så fick farmor punktering :(. Så pappa fick fara dit & hjälpa oss. 
Men det gick bra :). 
 
När vi kom ner på Ikea, så gick vi och åt frukost, vi åt frukost för 10:-/styck! Billigt! 
Sen gick vi och shoppade, jag handlade på Ikea för 865:- :p. Mycket pengar, men det skulle egentligen blivit 904:- för att en pläd som jag skulle köpa fanns inte. 
 
 
Det jag köpte på Ikea var: 
- FNISS Papperskorg 19:- 
- JANSJÖ klämspot 99:- 
- FILLSTA Taklampa 199:- 
- LAIVA Skrivbord 149:- 
- BEKVÄM Rullbord 399:- (till pappa)
 
 
Sen gick vi på Birsta och då shoppade jag lite till :D. 
Det jag köpte där var: 
- Svarta tights för 79.50:- 
- Svart kofta för 149:- 
 
Sedan så skulle vi gå på Ikea och äta lunch, men då var det så lång kö. 
Så då bestämmde vi att vi skulle fara till Älandsbro och äta där på Sibylla & fara på Dollar Store i Härnösand. 
På Sibylla åt jag Sibylla Meal! Gott var det! 
På Dollar Store köpte jag: 
- 3 stycken Läkerol för 20:- 
- Loka Vattenmelon för 10:- 
 
Sen for vi hem till Bjästa, så jag fick lämna sakerna som jag hade köpt på Ikea hos pappa och packa några saker. 
Sedan for jag och hämtade kläder, datorn hos mamma. 
På kvällen så kollade jag och farmor på Lotta På Liseberg & på Mannen Från Jupiter! 
Senare på kvällen for farmor och jag och handlade och for och köpte Chicken Alá Mexicana på Matcompaniet! Det var gott! :D
 
 
Det här vart ett jättelångt inlägg! 
 
/Linnéa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0