Längtar!

 Tjo! 
Idag på dagen så ska jag bara vara hemma! Sen ska jag åka in till stan & ta bussen därifrån till Elina ikväll :). Längtar♥. 
Innan de så ska jag träffa min andra kompis Elina i stan & vi ska ta samma buss till Elina! 
Den här kvällen/natten kommer att bli rolig, känner jag på mig!
Sen inatt sover jag över hos Elina! Och imorgon följer hon med mig hem och sover över tills på onsdag!
Ska bli roligt!
 
Jag har med mig kameran, så sen kommer det nog upp mycket bilder på bloggen! :)
 
Nu sitter jag och lyssnar på musik, chattar & är inne på Facebook :). 
Jag tror inte att det blir någon uppdatering på bloggen ikväll! Men imorgon när jag kommer hem, så blir det nog! 
Ha en bra måndag, allihopa! :)
 
/Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0