Måndag 16 juli!

Tjo! 
Igår så tvättade jag och satt vid datorn, for med pappa till återvinningen med saker, kollade på film! 
Det blev John Carter! Den var bra! :) 
Rekommenderar den!
Igårkväll så åt jag senapsfylld lövbiff med stekt potatis och potatissallad med smak av vitlök & benasiesås :). Det var jättegott! Sen hade vi femkamp och jag var med Marcus & Jakob :). Och så var det pappa, Linus & Pontus. Jag fick 58 poäng på pilkastningen, 1 poäng mer än pappa! Men vi vann inte femkampen, det gjorde pappa, Linus & Pontus :p. Grenarna var pilkastning, frisbee, pingis, badminton & klurigheter! 
Sen gjorde pappa efterrätt, det blev glass på tallrik med hemmagjord chokladsås, kolasås och strössel! Det var gott! Efter vi hade ätit det, så var det prisutdelning på femkampen :p. Men jag, Marcus & Jakob fick ändå pris, så jag valde en ask Sura Björnar & en Djungelvrål-klubba. 
Efter prisutdelningen, så gick jag ut och knäppte några kort! :)
Som jag ska lägga ut här snart i nästa inlägg :). 
Till filmen, så åt vi popcorn & jag tog lite av mina Sura Björnar!
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0