Nästan nattinlägg! :p

Tjo! 
Idag har vi tagit en cykeltur till Köpmanholmens Havsbad! 
Se bilder i inlägget nedanför! :)
När vi kom hem så gick vi på Chaplin och åt! Det var gott! Jag tog tacotallrik med kyckling :). 
Ska lägga in bild i detta inlägg längre ner!
Ikväll har jag sett på Sommarkrysset, var så bra artister :). Uno Svenningsson med Frispråkarn, Brolle, Molly Sandén & många fler bra artister! Sen har jag spelat vändtia med Pontus idag :). 
Idag på förmiddagen hade vi främmande av Sandra (min kusin) & Moa (hennes barn) :). Det var roligt att dom kom och hälsade på!!
Nu har jag packat lite inför imorgon när jag ska till pappa och sova där nästa vecka :). Men jag ska packa mer imorgon! 
Justja! Vi ska ju ut och tälta med pappa i veckan någonstans nere i Sverige :). Undra vars? :)
Det får vi nog se imorgon eller nån dag :). 
Nu ska jag sova, godnatt & sovgott!
Uppdaterar imorgon!
 
 
 
Min middag idag på Chaplin :). Såå god!!
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0