Såå bra! :)

Tjo!
Nu tänker jag lägga in en länk ifrån Sommarkrysset igår :). Jag tycker att Frispråkarns nya låt ``Storebror`` med Uno Svenningsson är såå bra! :)
Pratade med Frispråkarn på Facebook nyss & han skickade denna länk och sa att jag skulle dela den :). Så nu tänker jag dela den på Facebook, Bilddagboken & här på min blogg!!
 
 
http://www.tv4.se/sommarkrysset/klipp/frisprakarn-och-uno-sveningsson-lillebror-2207207
 
 
Fast TV4 har skrivit fel låttitel, det ska vara storebror och inte lillebror som dom har skrivit
Gå gärna in & lyssna! Ni kommer att tycka att den är bra! :)
Den handlar om Frispråkarns storebror som gick bort i en överdos! 
Såå känslosam och bra låt! :)
 
Uppdaterar senare :). 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0