Salusand!

Tjo!
Idag har vi varit på Salusand och badat :). 
Det var skönt i vattnet, efter att man hade doppat sig! 
Det var första doppet för i år för mig :)!!
Sen efter att jag hade badat lite, så satte jag mig och solade i säkert 2 timmar!
Så nu har jag bränt mig på lårerna, knäna, lite på fötterna, armarna, axlarna, magen & lite i ansiktet! 
Innan vi for till Salusand, så for vi på Stadium och köpte badshorts till Marcus & en bikini till mig! 
Se bild på bikinin i förra inlägget :). 
Och så for vi på Jula och köpte brassestolar!
 
 
Idag efter att vi hade badat, så for vi på Coop Forum och handlade lite!
Sen for vi och åt middag på Burger King, jag åt en Chicken Royal! 
Den var faktiskt godare än på Max :)).
 
 
Nyss har vi börjat se på Treasure Island, den nyaste! Som är ungefär 3 timmar lång :p. 
Men vi har en timme tills den är slut! Och den ska vi nog se på imorgonkväll!
Imorgon ska vi på Nätra Marknaden och kolla lite :). 
 
 
Nu blir det sängen för mig, godnatt & sovgott :). 
Nu ska jag försöka sova med solbrända ben & solbränd mage.....får se hur det går! 
Det kommer att göra ont!
Det blir sena kvällar/nätter när man har sommarlov, har jag märkt :p!!
Blir uppdatering på bloggen imorgon, om jag har tid!
 
/Linnéa
 
 
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0