Soligt!

Tjo! 
Idag ska vi fara på Gullvik! Men jag ska sitta och sola, lösa korsord & kanske knäppa några kort :). Och såklar, ska jag känna på vattnet också! :)
Jag tror att det är varmt där! Hoppas de i alla fall! 
Hittills idag har jag slängt in en maskin vittvätt, tagit in tvätten som har hängt ute 2 dagar! Och nu sitter jag här och skriver! 
Nu efter detta inlägg eller senare idag, ska jag lägga in bilder på Köpmanholmens Havsbad, bilder som jag knäppte i Hålviken & bilder ifrån Varvsberget & minigolfen igår! Har mycket bilder att lägga in! Bara på Varvsberget blev det 22 stycken kort! Får se om jag tar med alla eller bara några, så igår knäppte jag över 30 bilder! :p
Älskar verkligen att knäppa kort!
 
 
Uppdaterar ikväll, om vad jag har gjort under dagen! :)
Ha en bra och solig torsdag, allihopa! 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0