Söndag!

Tjo!
Idag ska jag bara vara hemma! 
Ikväll ska jag gå till mamma i alla fall! Sen när jag kommer dit, så ska jag duscha, tvätta mina kläder som jag behöver imorgon & gå och köpa en present till Elina tills imorgon! 
Jag längtar tills imorgon! För då ska jag fara till Elina & hon ska ha party för att hon har fyllt 18 år! Och då ska jag sova över hos henne imorgonkväll tills på tisdag! 
Och så får jag träffa Elina min andra kompis också, som jag inte har träffat på hela sommarlovet<3 :).
Sen på tisdagen, så ska Elina som jag ska till imorgon följa med mig hem & vi kanske ska gå och bada :). Om det blir fint väder?
 
PS. Idag är det 1 år sedan terror-attacken mot Norges regieringsbyggnad & mot Utöya! 
Och massor med människor & ungdomar  miste sitt liv♥. 
 
Uppdaterar ikväll, om jag har tid? :)
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0