Söndagkväll

Tjo! 
Nu sitter jag i mitt rum hos mamma & ska snart sova! 
Idag har jag varit hos pappa hela dagen och städat och tjänat pengar tills imorgon! 
Jag plockade i och ur ur diskmaskinen, tvättade, hängde tvätt, städade båda toaletterna, sopade golv, torkade av köksstolarna! 
Till middag ikväll åt vi makaroner, köttbullar & brunsås :). Det var gott! 
Ikväll har jag suttit och strukit över några saker som jag skulle köpa på Ikea, men inte ska köpa nu! 
Så nu med allt som jag ska köpa på Ikea imorgon, blir det 944:-. Sen ska jag gå på Birsta och kolla om jag hittar några kläder, behöver ett par nya långa tights & en svart kofta. Och om jag hittar några andra kläder :D. Sen ska jag också gå på Åhlens och kolla om jag hittar en börs som jag vill ha! Om den finns, såklart! 
Sedan efter Ikea & Birsta, så blir det nog Dollar Store! :D
Imorgon efter att vi har kommit tillbaka efter Ikea och Birsta, så ska jag hem med sakerna och sen ska jag packa. För jag ska sova över hos farmor ifrån imorgon tills på onsdag! :D
Längtar tills imorgon! 
 
 
Nu blir det snart sängen, blir att kliva upp tidigt imorgon!
För att farmor kommer innan klockan 08.00! 
Godnatt & sovgott :). 
Får se om det blir någon uppdatering imorgonkväll :)??
 
 
/Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0