Uppdatering: Onsdagen den 18 juli

Tjo! 
Idag har jag suttit vid datorn :). Och idag har vi varit på Köpmanholmens Havsbad, då satt jag och solade! :) 
Bilder kommer imorgon! Sen for vi till en som hade en sommarstuga ute i Hålviken och hälsade på en stund! Bilder av det kommer också imorgon! 
När vi for därifrån så for vi ner på Kajen och köpte glass :). Det var gott! 
Sen ikväll åt vi på Max och då tog jag Kycklingmål Delifresh! Det var gott :). Sen for vi upp på Varvsberget och jag knäppte några kort & då spelade vi också Crazy Minigolf, det var kul! 
Bilder kommer imorgon också! :)
Sen efter att vi hade varit där uppe, så for vi på V86 på Solänget och kollade på dom 2 första lopperna! Det var kul! 
När vi nästan var i Bjästa, så såg vi en liten brun iller gå över vägen med en snok i munnen! Den var jättesöt, alltså illern! :D
Vill ha en! 
Har varit och handlat ikväll också på Ica & ätit lite av min glass som jag köpte igår :). 
 
Nu ska jag gå och sova, godnatt & sovgott! :)
Uppdaterar imorgon! 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0