Uppdatering: Söndag 22 juli

Tjo! 
Idag har jag bara varit hemma! Spelat Monopol med pappa, Marcus, Linus & Pontus :). Jag förlorade som 2:a :(.
Sen har jag suttit vid datorn! Och inte gjort så mycket mer! 
Ikväll till middag så for vi och hämtade mat på Chaplin :). Jag tog Chicken Alá Mexicana med ris! Det var gott & starkt! Sen gick jag till mamma & duschade och tvättade håret! Sen gick mamma & jag på Ica för att köpa en present till Elina tills imorgon! Tror faktiskt att hon blir nöjd! :)
Jag hoppas de i alla fall!
Ikväll till kvällsfika har jag ätit vaniljyoghurt med färska jordgubbar, såå gott! :)!
Imorgon ska jag packa & sen imorgonkväll far jag till Elina! :)
 
Uppdaterar kanske imorgon, om jag har tid innan jag far? :)
Annars blir det ingen uppdatering imorgon :p. 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0