Varmt var det idag! :)

Tjo!
Idag har jag tvättat, hängt ut tvätt, tagit in tvätt, varit ute i Gullvik på havsbadet och ute i Ottelandet! :)
Jag satt och solade idag och löste korsord :). Det var skönt! Jag fick lite färg i alla fall :). 
Och såklart har jag suttit vid datorn :). Och lagt in massor med bilder ifrån igår och ifrån idag :). 
Bilder ifrån idag ser ni i förra inlägget! 
Ikväll till middag har vi ätit makaroner & korv, det var gott! 
Nu ska jag snart gå ut och hänga mer tvätt, och slänga in en ny maskin tvätt! Sedan ska jag ta och plocka ur och i i diskmaskinen :). 
Ikväll har jag också mms:at en bild till en som hade sommarstugan vi var ute vid igår :). 
Vid bilden hade jag skrivit här är bilden jag knäppte ute vid eran sommarstuga igår :). 
Lägger in bilden i slutet av detta inlägg :). 
Och då fick jag tillbaka ett sms och där hade han skrivit: ``Tjusig bild. Syns att det är en bra fotograf :).``
Och då blev jag jätteglad när jag fick det sms:et :). 
Sen tror jag att jag ska äta min glass! Senare kanske ska jag gå till mamam och installera en sak på min dator! :)
 
 
 
 
Här är bilden jag skickade! :)
 
 
Uppdaterar imorgon! :)
 
/Linnéa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0