Första!

Tjo!
Nu sitter jag i mammas soffa i hennes hus i Bjästa!
Inatt ska jag sova första natten i Bjästa! Och jag ska sova hos mamma!


Idag har vi flyttat massor med grejor hemifrån! Idag på dagen, var jag hos pappa! Farmor kom och uppvaktade Pontus som fyller 11 år imorgon! Vi fikade kladdkaka med vaniljglass och choklad! Var gott! Och så fikade vi farmors goda kanelbullar och hon hade också med sig maränger!


Idag till middag gick vi på Sibylla och åt, jag tog ett Sibylla Meal :). Gott!


Sen gick mamma och jag och handlade på Ica :).


Nyss har mamma och jag sett på film :). Det blev Wrath Of Titans! Den var bra! Rekommenderar den! :)


Nu ska jag snart gå och sova i min säng! Och INTE på någon uppblåsbar luftmadrass! :)
Har verkligen längtat efter min säng! Har sovit på en uppblåsbar madrass i mer än 1 vecka! Är less på att ligga konstigt och sova!


Godnatt & sovgott! Uppdaterar imorgonkväll :). Om jag har tid :).




/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0