Lördag 30 juni!

Tjo! 
Idag vaknade jag klockan 8.00 typ. Sen gick jag och åt frukost! Sen tog jag, mamma & Marcus 10-bussen in till stan för att fara på Paradiset och gå på stan! :)
Marcus mötte upp Jakob på Paradiset också!
Så det är där jag har varit hela dagen! Kom hem efter 16.30 någon gång! 
När vi kom hem så gick mamma och jag och handlade till middagen! Vi åt tonfisksallad med mango & dressing, för mig var det vitlöksdressing! Såå gott :). 
 
 
Ikväll har jag sett på premiären av Sommarkrysset! Och ätit lite jordnötsringar, senare åt jag fil, mysli med banan :). Gott! Jag har också redigerat bilder ikväll :). 
 
 
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Carina Näsman

oj vad du äter hihhihihi

Svar: Haha, :).
Linnéa Näsman

2012-07-01 @ 13:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0