Söndag :p.

Tjo! 
Nu sitter jag hos mamma :). Ska sova här inatt! Och så hela nästa vecka! 
Idag var jag nästan hela dagen hos pappa! Satt och kollade på Terra Nova på datorn (en braa TV-serie!). 
Sen ville Pontus spela kubb och då vann han 2 ggr! 
 
Till middag idag så blev det köttgryta, ris & smörkokta majs! Såå gott! 
Sen for vi till Gala och hämtade mer saker & jag skördade rabarberna! 
 
 
När vi kom hem igen, så rensade jag och skar upp rabarber i bitar som man kan ha till rabarberpaj eller rabarberkräm :). Och sen gjorde mamma bitar som man kan ha till rabarbersaft! 
Ikväll gjorde mamma en rabarberpaj av nyskördade rabarber! Så vi åt rabarberpaj och vaniljsås! Såå gott! 
 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig, godnatt & sovgott! :D
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0