2:a veckan på praktik :)

Tjo!
Nu är jag inne på min andra & sista veckan på min praktik på Scandic!
Förra veckan städade jag på lokal & då fick jag dammsuga restarungen, moppa golv i lobbyn, städa gymet, toaletter i omklädningsrum & fick vara med och städa några rum och storstäda ett rum!
Men den här veckan ska jag bara städa rum, det ska bli roligt!
I alla fall idag fick jag moppa golv, dammsuga, bädda sängar, dammtorka, städa toaletter m.m.
Idag till lunch så fick jag Wallenbergare och potatismos! Det var  gott! Scandic har jättegod & bra personallunch!



Sen efter jag hade slutat klockan 14.00, så gick jag till skolan & väntade på att Cia & Elina skulle sluta! Sen gick Cia, jag & Mattias ner på stan & skulle gå på stan!
Åt på Max, åt kycklingmål Delifresh :). Gott!
Sen tog jag 18.25-bussen hem :). Jag fick med mig en grå kofta/huvtröja med prickar med mig hem ifrån HM för egentligen 199:-, men det var 10 % för medlemmar idag där. Så jag betalade bara 179:- :).  Jag vill ha helg någon gång, så man får sovmorgon! Sen nästa vecka är jag i skolan igen!



/Linnéa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0