Äntligen helg & sportlov!

Tjo!
Idag ska jag bara vara hemma! Och ta det lungt, kanske se någon film? Sen ikväll blir det Melodifestivalen, det är ju Andra Chansen! Det blir spännande att se vem som går vidare! Jag hoppas verkligen att Top Cats går vidare, för deras låt är såå bra! Men också har jag ju andra favoriter som är med ikväll!


Igår på morgonen så åkte jag med Thomas (syo:n) till Scandic & hälsade på, för att jag ska ha praktik där direkt efter lovet vecka 11 & 12 :). Ser verkligen framemot det! Ska städa där i 2 veckor, blir roligt, men också lite jobbigt tror jag! Men man måste ju pröva om man vill jobba på hotell efter att man har slutat skolan!
Sen igår till lunch så gjorde vi hemmagjord pizza i lägenheten & till efterrätt gjorde vi hallonmousse :). Mums! Sen hade vi avlutningslektion med Ida! Vi gjorde armband & halsband! Och så hade hon bakat världens godaste kladdkaka, till det hade vi vispgrädde! Såå gott! Så efter skolan igår var jag såå mätt!
Igår till middag så åt vi ost- och skinksnitzel & potatisgratäng! Och till efterrätt glass med jordgubbar,chokladsås, strössel, maränger & nån chokladpinne! :D







Det där är mina armband som jag gjorde igår! Den där hjärtat med vingar,  hade Ida köpt enkomt till oss! Som vi skulle ha som ett minne av henne!




/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0