Bra början på sportlovet! :D

Tjo!
Imorse vaknade jag klockan 07.30. Då gick jag ner & fortsatte att packa, för idag far jag till farmor och sover över där tills imorgon! Imorgon ska vi gå på stan!
Nu sitter jag här & bloggar, lyssnar på musik :).
Ïkväll tror jag att farmor & jag ska kolla på Halv Åtta Hos Mig, därför att det är ifrån Örnsköldsvik hela veckan! Och ikväll är min pappas kusin med!
Ska bli kul att se!


Idag klockan 12.00 så tar jag bussen in till stan för att sedan gå upp till mammas jobb och jag ska göra en sak där :p.
Jag får se om jag tar med mig min dator till farmor, därför det mobila bredbandet kanske inte fungerar!!
Och jag måste ha det, annars får jag sitta vid farmors dator! :D



Jag får se om jag uppdaterar ikväll, om jag har tid? :)



/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0