Bra lördag!

Tjo!
Idag ska jag bara vara hemma & ta det lungt, sitta vid datorn, kolla på TV :).
Ikväll blir det spännande! För då är det final i Melodifestivalen! Det är bra artister med, så jag hejjar på ganska många! Dom jag hejjar på är:


Dead By April - ``Mystery``
Lisa Miskovsky - ``Why Start A Fire?``
Top Cats - ``Baby Doll``
Loreen - ``Euphoria``
Ulrik Munther - ``Soliders``
Danny - ``Amazing``


Så jag hoppas på att någon av dom vinner! Och får representera Sverige i Baku! :D
Nu sitter jag här & bloggar, och lyssnar på musik & är inne på Facebook :).
Ikväll är det också första slutspelsmatchen MODO-Skellefteå :). Jag hoppas att MODO vinner, fastän jag inte alls ska se det :p.


Uppdaterar kanske ikväll!


/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0