Mitt sportlov! :D

Tjo!
Nu ska jag skriva om vad jag har gjort dom första dagarna på sportlovet & vad jag ska göra resten av sportlovet! :D


Måndag: Var hemma lite, åkte till stan med 12-bussen, gick upp på mammas jobb :). Gjorde en gipsavgjutning på fötterna, för att jag ska få inlägg :p. Sen kom farmor, stjutsade hem mamma!
Jag packade färdigt när jag kom hem, for till farmor. Sov där till igår :).
Kollade på Halv Åtta Hos Mig som är från Örnsköldsvik den här veckan. Och då var min pappas kusin Fredrik med i måndagens program!



Tisdag: For på stan med farmor :). Fick med mig hem en hood-liknande ljusgrå kofta med dragkedja med mjukt i huvan, ifrån Lindex, hade kostat 299:-, men nu kostade den bara 149:-.
Sen gick vi & köpte en french hot dog. For hem till farmor, sen in till stan, gick ett tag till :). Och då hittade jag ett långt rött linne från HM för 99:-, så köpte det också!
Vi köpte box 3 från Asia Thai Palace & for hem till farmor & åt. Mums! Mycket gott! Kollade på Halv Åtta Hos Mig.


Onsdag: For på ÖB, Bazaar, Skokanonen. Köpte tuggummi på ÖB. Vi for också på Second Hand i stan. Sen var vi & hälsade på Helena & fikade där :). For och hämta mamma. Sen hem & ta det lungt, började packa om väskan. Satt vid datorn på kvällen, :).


Torsdag: Var hemma lite på morgonen till klockan 11.00 typ. Sen kom Elina & hennes mamma och hämta mig, så då for Elina och jag på stan! Handlade en tröja på Gina Tricot för 199:-, men jag hade presentkort där på 150:- så behövde inte betala så mycket! Sen köpte jag en present till mamma :D. Vi gick & fikade på Blåbär, där jag fikade en chokladboll och en päron-festis :). Sen efter stan, så for jag hem till Elina och sovde över där tills idag (fredag). Vi började att se på Water For Elephants. Gick och la oss 23.30 typ. Åt enchiladas med köttfärs till middag!


Fredag: Elina & jag såg klart Water For Elephants, den är verkligen såå bra! Rekommenderar den starkt!! Nu sitter jag på fritidsgården i Moliden och jobbar, slutar klockan 23.00. Då ska jag äntligen hem och sova i min egen säng!


Lördag: Ska bara vara hemma & ta det lungt, se på Melodifestival-finalen :).


Söndag: Ska bara vara hemma & ta det lungt! :D


/Linnéa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0