Sista söndagen på sportlovet! :p

Tjo!
Idag har jag bara varit hemma & tagit det lungt :p.
Suttit vid datorn, duschat, tvättat håret & kollat på film.
Nyss åt jag middag, det blev makaroner & köttfärssås! Det var gott!
Nu sitter jag här och lyssnar på musik, är nervös inför imorgon och är inne på Facebook. Ska snart se på film igen, denna gång blir det Stockholm Östra! Den verkar vara bra!
Sen blir det väl lite TV innan sängen! Idag är det sista dagen på sportlovet! Sportlovet har verkligen gått fort! Vill ha mer lov, men det är tur att det är bara 5 veckor innan nästa lov! Och då är det påsklov istället! Veckorna går verkligen fort nu, snart är det sommar!

Imorgon börjar jag min praktik på Scandic, ska vara där i 2 veckor & städa! Ser framemot det, men det är drf jag är nervös inför imorgon!
Men det ska bli kul att pröva på att städa på hotell :).


Igår var jag var bara hemma! Satt vid datorn, kollade på film! Det blev The Hunter, den var verkligen bra! Rekommenderar den!
Igårkväll satt jag & såg på Melodifestivalen! Det var final! Och Loreen vann med 258 poäng tror jag att det var! Men jag tycker hellre att Danny skulle vinna, för att han hade bättre show än henne :p. Eller så tycker jag att Top Cats skulle vinna, fast dom inte ens kom med dom 3 första, men jag tycker deras låt var verkligen bra! :D




Jobbar imorgonkväll! Uppdaterar imorgonkväll om jag har tid :p. Om hur det var på första praktikdagen!



/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0