Solig söndag! :)

Tjo!
Nu sitter jag här & bloggar, lyssnar på musik och ska snart fortsätta städa & dammtorka mitt rum!
Hittills idag har jag vikt tvätt, kollat på TV & suttit vid datorn!
Idag är det soligt ute! :D
Våren är påväg! Jag längtar tills jag får börja använda mina Adidas-skor!!
Senare idag ska jag duscha & tvätta håret & kanske kolla på nån film eller så blir det att kolla på Så Ska Det Låta!!


Igår var det Melodifestivalen - Andra Chansen! Så jag satt & såg på de! Det var bra att Top Cats gick till final! :D dom är såå bra!
Men jag röstade inte själv. Men jag höll på att slänga ut min TV när jag såg att Thorsten  Flinck & Revolutionsorkestern gick vidare till final! Sean Banan skulle hellre gå vidare!!! Thorsten Flinck har såå dålig låt :O!!
Nu är det 2 stycken jättedåliga låtar i finalen! Det är Björn Ranelid & Thorsten Flinck!!
Igår till middag åt vi rester ifrån i fredags, det blev ost - och skinksnitzel, vitlöksdressing & kroketter! MUMS!



/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0