Torsdag 29 mars

Tjo! Veckan har gått fort, imorgon är det redan fredag!
Idag har jag varit i skolan, tagit 1:a livmoderhalscancer-sprutan!
Det gick bra, men var jättenervös på morgonen! Själva sticket kändes nästan inget, men efteråt kändes det som att man hade världens träningvärk i ena armen!
Och det känns än, om jag rör på armen lite :p.
Idag hade vi nästan inga lektioner! På idrotten gick vi på en prommenad, på kärnämnerna gjorde vi om något svenska-papper & sen efter lunch så gick vi ner till Folkan för att se på skolbio, vi såg på Hämnden! Den är jättebra & lite sorlig också!
Efter det så gick vi till Nola & pratade om filmen, sen fick vi sluta 14.30 typ :).
Så då följde jag med Jonna på stan lite, sen träffade jag mamma & tog bussen hem :).


Idag till middag åt vi tacos, det var gott!
Nu sitter jag här & skriver, lyssnar på musik & är inne på Facebook!


Imorgon är det redan fredag! Då blir det först skola & utvecklingssamtal!
Sen blir det att vara hemma hela kvällen!
Imorgon till lunch så ska jag göra: Kasslerpanna med curry & ris :)).
Ska bli gott! :D



Nu blev det ett vääldigt långt inlägg! Men, men!



Uppdaterar kanske i helgen eller när jag har tid? :)

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0