Torsdag 8 mars!

Tjo!
Hittills idag har jag tvättat en maskin tvätt, plockat i diskmaskinen & nu sitter jag nere vid datorn :).
Typ vid 11-tiden kommer Elina & hämtar mig, för då ska vi in till stan & gå lite på stan!
Sen idag ska jag hem till henne och sova över tills imorgon!
Ska bli roligt, eftersom att jag har inte varit hos henne på jättelänge!
Sen ikväll, ska vi se på någon film, typ Friends With Benefits eller så blir det Water For Elephants! :D
Idag på stan ska jag kolla om jag hittar några fina kläder!
Idag är det 3:e gången jag går på stan den här veckan, har gått både tisdag, onsdag & idag den här veckan då!



Sen imorgonkväll jobbar jag igen!
Jag ska skriva ett annat inlägg som handlar vad jag har gjort dom första dagarna på sportlovet & vad jag ska göra resten av sportlovet! :D
Jag får se om jag uppdaterar ikväll ifrån Elina! :D

Ha en skön torsdag!


/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0