Fredag imorgon! :)

Tjo!
Idag har jag varit på skolan! Först idrott och då gick jag med några andra :). Sen kärnämnen. Efter lunch hade vi yrkesämnen, då gjorde Cia & jag mackor. Elina och Jonna gjorde kladdkakemuffins med chokladfyllning!
Efter skolan väntade jag på bussen hem. När jag kom hem, så var farmor här & hade värmt upp köttgryta & kokat potatis till middag! Det var gott!
Efter middagen så kastade jag in en maskin tvätt :). Och körde igång torktumlaren!
Sen så satte jag mig vid datorn ett tag.


Nu ska jag snart gå och sova, godnatt & sovgott!
Imorgon är det äntligen fredag & på lördag får man äntligen sovmorgon!
Har längtat :).


PS. Nästa vecka på fredag är det bara 2 veckor kvar till sommarlov :).
Längtar jättemycket!


/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0