Långhelg! :)

Tjo!
Idag har jag varit på skolan! På Mat & Bak, så gjorde vi tunnbröd i stekpanna, åt björnbärspajen ifrån förra gången & åt chokladbollar! Det var gott! På bilden började jag med en pärlödla.
Sedan efter lunch hade vi kärnämnen med Robert. Sen hade vi idrott, fast jag var inte med. Jag är förkyld än. Så jag, Jonna, Cia & Natali gick till Fjällräven Center och tillbaka!


Slutade klockan 15.00, väntade på 15.15-bussen hem.
När jag kom hem, så hämtade jag posten! Sen så satte jag mig vid datorn!
Till middag åt vi korv med bröd & mos.


Nu har man helg tills på måndag! Ska bli skönt! Längtat efter sovmorgon (: !!
Ska kanske på Örnexpo i helgen :).
Nu sitter man och lyssnar på musik, är inne på Facebook & renskriver mobbing-enkäten.
Ska snart gå ner & äta kvällsfika! :p



/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0