Måndag 21 maj!

Tjo!
Idag har varit på skolan! Idag på morgonen, så hade vi yrkesämenn och då gjorde vi egen muslii & hade teori :). Jag & Jonna gick och handla tills imorgon också!
Imorgon ska vi laga mat i lägenheten & då ska vi ha Här Är Ditt Kylskåp, så då fick vi kolla i frysen & i kylskåpet vad som fanns! Och då hittade Jonna & jag 2 stycken laxfiléer :).
Så imorgon till lunch ska vi göra stekt lax med citronpeppar & pressad potatis och kall dillsås :). Mycket god lunch!!
Sen efter lunchen idag, så hade vi kärnämnen med Robert :).
Sen slutade vi klockan 15.15 :).


Väntade på bussen hem. När jag kom hem så satte jag mig vid datorn.
Till middag åt jag spaghetti & köttfärssås!
Nu tänker jag snart gå och sova, godnatt & sovgott! :)



/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0