Onsdag 9 maj!

Tjo!
Idag har jag varit på skolan! På mat & bak gjorde vi flygande Jakob utan bacon och jordnötter! Det var gott! På bilden så satt jag bara och ritade lite. Sen fick vi äcklig lunch, det var chili corn carne & ris! Efter lunchen så hade vi kärnämen, då hade vi nyheter & nyhetsfrågor!
Efter det så hade vi idrott, men jag var förkyld. Så jag gick bara på löpbandet i 30 minuter!
Slutade klockan 15.00, gick och väntade på bussen. Tog den som gick 15.15 :).


När jag kom hem så gick jag och kollade om posten hade kommit, men det hade den inte.
Då gick jag in och kastade in tvätten i torktumlaren & nytt i tvättmaskinen.
Då kom mormor och hälsade på :))!!
Till middag idag så har vi ätit köttgryta & ris, det var gott!


Längtar tills på fredag! för då kanske Jonna ska komma efter skolan & så ska vi ha skräckfilmsmarathon och hon ska sova över tills på lördag!



Nu sitter jag här och har tråkigt, lyssnar på musik, chattar, är inne på Facebook. Och funderar om jag ska se dom 2 avsnitten av Sjukhuset som jag har missat på TV3 Play? :p



/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0