Torsdaag!

Tjo!
Idag började jag inte i skolan förrän klockan 10.00 :).
Så jag följde med pappa och handlade och sen for vi på Startpunkten. Där hämtade vi en hörnsoffa & ett skåp :).  Sen stjutsade pappa mig till skolan!
Satt & pratade med Cia lite innan lektionen började. Hade kärnämnen & efter lunch hade vi yrkesämnen! Bra dag säger jag bara :) !!
Sen väntade jag på bussen hem. När jag kom hem så hade mamma & pappa köpt pizza med sig hem! Och då hade dom köpt tonfisksallad med vitlöksdressing också! Så jag åt tonfisksalladen med vitlöksdressing! Såå gott!
Ikväll har jag varit i Bjästa också! :)


Imorgon blir också en bra dag! För då ska jag till Umeå med klassen och göra studiebesök på Universium :D. Ska bli kul! Sen efter Umeå, så ska jag gå på stan med Jessica & Elina!
Då ska det shoppas!

Nu ska jag hoppa i sängen, godnatt & sovgott!
Ser imorgonkväll om jag uppdaterar?? :)


/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0