Freedag! :)

Tjo!
Idag har jag praktiserat & packat upp hårdbröd, pepparkakor och skorpor och varit inne i mejerikylen och packat upp yoghurt och juice, smör m.m :). Trivs jättebra där!
Sen efter att jag hade slutat, så köpte jag 3 stycken lussekatter för 20:- innan jag gick hem :).
Ikväll har vi ätit wok med nudlar till middag! Det var gott :).
Sen har Tanja och jag kollat på en skräckfilm som heter Outpost Black Sun :). Den var bra!
Sen gick jag och bastade! Det var skönt, men varmt :p. Och nu sitter jag här och lyssnar på musik på Spotify :). Ska gå och ta en passionsfrukt :). Och jag längtar tills nästa torsdag, bara 6 dagar kvar nu!! :D
Vill ha torsdag NUUU!!! :))
 
Önskar alla mina bloggläsare en bra, skön & trevlig helg i alla fall!! :)
 
 
 
 
Uppdaterar imorgon någon gång?? :)
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0