Presenter jag fick idag! :D

Tjo!
Här kommer en lista på vad jag fick för presenter idag & för en vecka sedan! :D
Jag börjar med dom 2 stycken presenterna jag fick för en vecka sedan!
 
- En svart-vit Adidas-huvjacka av mamma (fick för en vecka sen).
- Rosa hörlurar till mobilen av mamma (fick för en vecka sen).
 
 
Det jag fick idag kommer här:
- En vit Pippi-tröja av mamma & mina småbröder.
- En duschkräm av mamma & mina småbröder.
- 100:- av mamma.
- 100:- av mormor & Ola.
- 300:- av Jens.
- 500:- av farmor.
- Ett grönt påslakanset med lakan av farmor.
- En ljusgrön, rund matta av farmor.
-  En stor, tjock korsordsbok av pappa.
- En ljusgrön Canon Ixus 125 HS med startkit med kameraväska med axelrem och regnskydd, 4 GB minneskort, rengöringsduk & ett presentkort på 100 fria bildutskrifter!
 
Jag fick presenter igår (fredag 16 november) och idag (lördag 17 november) också och det var:
- En låda cocosbollar av Leif.
- Presentkort på bio av Mikael & Monica
 
 
Tack alla för alla presenter! :D
 
 
Uppdaterar imorgon! :D
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0