Söndag! :p

Tjo!
Idag har jag varit hemma & sen ikväll har jag varit på Modo-hallen och kollat på Pontus finalmatch mot Björklöven! KB65 vann med 4-2 :). Och dom vann hela Tore Erkén Cup 2012 också! :D
Braa kämpat, KB65!! Sen följde jag med farmor hem ett tag, sen kom pappa & Linus och Pontus och hämtade mig och så for vi och hämtade mat på Matcompaniet! När vi kom hem åt vi, jag åt Chicken Alá Mexicana med ris! Det var gott! :D
Efter en stund åt vi Fars-dagstårta som Tanja hade köpt :D. Det var en prinsess-tårta! Det var gott! 
Sen packade jag och gick till mamma!  För en stund sen följde jag med mamma och handlade och då köpte jag Cappucino Toblerone :D. Det ska jag dricka imorgon! Det ska bli gott!
Imorgon börjar jag min 2:a praktikvecka på Ica också :D. Blir roligt, nu när jag vet vad jag gör där!! Idag är det bara 4 dagar kvar tills jag fyller år!! :)
Idag är det också Fars-dag & imorse fick pappa en mugg av mig där det står, gulligaste pappa, coolaste pappa, världens bästa pappa :). Han blev glad över den :).
Nu blir det nog sängen, godnatt & sovgott! :))
 
 
Har hittat en kamera som jag vill ha :). Den är med inbyggd Wi-Fi :). Den kostar 2.490:- på Siba! :)
Funderar hellre på en sådan än på en systemkamera! :) den har 16,2 megapixel & 21x optisk zoom! :D
 
 
Uppdaterar imorgon!! :)
 
 
/Linnéa
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0