Tisdag den 13 november :p

Tjo!
Nu är jag hemma på lunch! Börjar klockan 13.00 igen! Idag har jag fått frontat lite av butiken, varit i mejerikylen & i charken! :D
Tror att jag ska fortsätta med att fronta varor efter min lunch! Till lunch åt jag spaghetti och köttfärssås & oregano på köttfärssåsen. Var jättegott! :D
Imorgon blir det ingen praktik för mig, för vi har IOS (Individ Och Samhälle) på skolan, så stannar på skolan hela dagen! :(
Men på min 18-årsdag (på torsdag) blir det praktik igen! Läängtar! :D
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och plocka i den och torka bordet! Sen går jag tillbaka till praktiken! :D
 
 
Vill önska alla mina bloggläsare en fortsatt bra & trevlig tisdag! :D
Uppdaterar ikväll kanske??
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0