Fredag & tandläkaren!

Tjo!
Imorse vaknade jag 06.15, åt frukost, gick till tandläkaren! Väl hos tandläkaren gjordes en undersökning, lagade ett hål, fick bedövning & polerade tänderna! :p
Gick bra! Men ska dit den 18 oktober igen! Sen tog jag bussen in till stan & tog bussen upp till skolan, så jag var på skolan 09.00 :). Hade lektion, lunch och lektion igen. Sen slutade vi, så då gick jag, Jonna & Elina ner på stan för att träffa Jonnas kille. Sen gick vi lite på stan, gick och drack Caffe Latte Vanilj! :) 
Tack Jesper, för Caffe Latten! :D 
Satt på torget och drack Caffe Latte Vanilj & pratade, sen efter ett tag gick vi och åt på Café UH. Åt mexikansk tacopaj med sallad, var gott :). 
Gick och tränade på Friskis & Svettis sen :). Tränade i ungefär 2 timmar :). Gick bla. 1 km på löpbandet, rodde med Jonna :). 
Gick och bytte om, duschade & gick till Resecentrum :). Satt där i 1 timme, pratade :). 
Åkte bussen 20.30 hem :). Kollade på X-factor när jag kom. 
Nu tänker jag gå och kolla vem som går vidare på X-factor :). Sen gå och sova, godnatt & sovgott :). 
Uppdaterar imorgon!
 
 
 
Instagram-bild ifrån när vi satt på Torget idag :). Vad tycker ni om bilden??
 
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0