Freedag! :)

Tjo!
Idag har jag varit på skolan! Sen efter skolan gick jag & Jonna ner på stan & mötte Jonnas kille. Sen gick vi och köpte Caffe Latte Vanilj på Waynes Coffe, gick och köpte choklad :). När dom tog bussen hem, så gick jag och träffade mamma på stan & vi gick på Second Hand, Indiska :). Sen tog vi bussen hem! Till middag idag åt jag: Makaroner & hemgjorda köttbullar & sås :D. Var gott!
Nyss då ringde Malin & frågade vad jag skulle göra ikväll :). Jag ska inte göra något speciellt, sa jag. Och då ville hon komma hit & sova över tills imorgon :D. Så hon kommer ungefär 20.50 :). Sen så ska vi se på film, blir Mirror, mirror :). Hoppas att den är bra! :D
Nu ska jag gå upp & städa mitt rum :). 
 
 
Uppdaterar imorgon!
Ha en fortsatt bra fredagkväll! :)
Nu ska jag gå upp och städa mitt rum!
 
 
Vill ha sommar igen! :)
 
 
/Linnéa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0