Lördag & träningsvärk! :p

Tjo!
Vaknade ungefär 08.30, låg kvar i sängen tills klockan var 09.30 typ. Gick ner och åt frukost :). 
Nu sitter jag & lyssnar på musik på Spotify (Don´t Worry Child - Swedish House Mafia), såå bra låt av dom! Jag har tråkigt också :(. Idag ska jag bara vara hemma & ta det lungt, har så mycket träningsvärk ifrån igår när Jonna, jag, Elina & Jonnas kille var på Friskis & Svettis och tränade efter skolan!! Det var roligt, jag och Jonna tog varsin roddmaskin och valde 5000 meter rodd :p. Men vi orkade typ bara 1000 meter, men det känns i armarna idag ska jag säga! :o 
Fastän jag bara gjorde så lite :p. 
Nu ska jag läsa bloggar & gå in på Facebook :). 
Uppdaterar ikväll kanske?? :)
 
Önskar allihopa en bra & skön lördag! 
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0