Möblerat om! :)

Tjo!
Idag möblerade jag om lite i mitt rum hos pappa när jag tog bort min TV & TV-bänk :). 
Ni får gärna kommentera och skriva vad ni tycker om hur det blev! :D
Det skulle vara roligt att veta!!
 
 

 
 
1:a bilden: Där jag har den där kistan nu, hade jag skrivbordet förut! Och kistan under spegeln som syns lite av :). 
2:a bilden: Där skrivbordet är nu, hade jag TV:n förut! 
 
 
Nu sitter jag hos mamma & har nyss sett på Solsidan (bästa serien just nu på TV:n, tycker jag!) & sen kollade jag på Hellenius Hörna, för att Foppa var med där :). Det var roligt att se det! Dom visade några bilder ifrån Foppas mobil och då var det en bild som Foppa & hans tjej Nicole stod uppe på ett berg & det var ganska roligt! Jag visste precis vars det var :).  Den bilden var tagen på Ulvön :). 
Såg det direkt när jag såg bilden!!
Nu sitter jag här ett tag & voxar med Jonna på mobilen, är inne på Facebook & lyssnar på Spotify :). 
Sen blir det sängen! Säger godnatt & sovgott nu ändå! :)
 
 
Uppdaterar imorgonkväll! 
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0