Onsdag & IOS!

Tjo!
Idag har vi haft IOS på skolan (Individ Och Samhälle) och temat denna gång var droger!
Dom pratade om cannabis om effekter och så! Och så fick vi lära oss lite massage och taktil stimulering! Och se en film om självkänsla. Var ganska roligt!
Efter lunch hade vi kärnämnen & då for jag iväg med Thomas (SYO:n) för att kolla på Ica i Bjästa. Ska ha praktik där 3 veckor efter lovet! :)
Fick veta att jag börjar 08.00-15.00. Längtar faktiskt & veckan efter jag har börjat på torsdagen, så fyller jag 18 år!! :) 
Kom tillbaka till skolan, jobbade lite med procent & sen hade vi rast & sen jobbade vi lite till, sen gick vi på en promenad! Gick ner på stan med Jonna & gick på Apoteket. Sen på Waynes Coffe & dela på en Focctia-toast med skinka & ost (ALLA som inte har smakat denna toast måste göra det!!). Elina kom, och alla 3 gick och väntade på bussen! 
När jag kom hem satte jag mig vid datorn & efter en stund åt jag farmors hemgjorda köttbullar & potatissallad till middag! Gott! :) 
Plockade ur diskmaskinen och plockade i den, gick på Ica med Marcus & pantade flaskor/burkar! 
När vi kom hem satt vi vid varsin dator & jag hjälpte Marcus med sin läxa! Gick och duschade, tvättade håret :). Sen tog jag och prövade kaffepressen som pappa har köpt! :) 
Gott med kaffe! Nu sitter jag här och skriver ett vääldigt långt inlägg & ska snart fortsätta packa min idrottsväska tills imorgon! :)
Har även suttit och rivt ut olika rabatt-kuponger ifrån Cesams Shopping-häfte till pappa som han fick! :) 
Och skrivit i en tävling där i, som jag ska skicka in till Cesam! På den tävlingen kan man vinna Dreamshopping, vinn 10.000:- & Gör om mig på Helhet & dubbelrum på First Hotel & middag för två på Statt :). Hoppas att man vinner! Det är lördag den 27 april! :) 
Förresten! Jag läängtar mycket tills på fredag, för då ska jag till Jonna efter skolan & sova över tills på lördag! :)<3
 
 
 
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0